Kadra
Pracują z nami wykwalifikowani nauczyciele edukacji przedszkolnej wspierani przez pomoce nauczyciela.
Współpracują z nami terapeuci różnych specjalności:

Maria Jurczyńska
organ zarządzający

Agnieszka Wawrzyniak
dyrektor

Dagmara Krzyżanowska
referent ds. administracyjnych

Grażyna Martin
terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta osób ze spectrum autyzmu

Bożena Grygiel
woźna oddziałowa

Weronika Bartkowiak
nauczyciel

Anna Królikowska
nauczyciel

Angelika Kreuschner
szefowa kuchni

Karolina Grys
terapeuta integracji - alpakoterapia

Anna Czarnecka
nauczyciel

Sylwia Świętek
nauczyciel

Monika Kubiak
oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny

Dagmara Kulasik
katechetka

Anita Kirkiewicz
nauczyciel

Wojciech Hetman
rehabilitant

Elżbieta Kubiak
pomoc nauczyciela

Mirosława Klupsz
woźna oddziałowa

Joanna Ratajczak
pomoc nauczyciela

Maria Jurczyńska
organ zarządzający

Agnieszka Wawrzyniak
dyrektor

Dagmara Krzyżanowska
referent ds. administracyjnych

Grażyna Martin
terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta osób ze spectrum autyzmu

Bożena Grygiel
woźna oddziałowa

Weronika Bartkowiak
nauczyciel

Anna Królikowska
nauczyciel

Angelika Kreuschner
szefowa kuchni

Karolina Grys
terapeuta integracji - alpakoterapia
Alpakoterapia to jedna z form zooterapii. Jest to naturalna metoda wzmacniająca procesy edukacyjne i rehabilitacyjne, w której motywatorem są alpaki.Alpakoterapia jest rodzajem zooterapii, w której wykorzystuje się alpaki do celów edukacyjnych, rehabilitacyjnych bądź terapeutycznych. Są to zwierzęta wielbłądowate pochodzące z Ameryki Południowej (Peru, Boliwia). Ich charakterystyczny wygląd (dużej maskotki o przyjemnej w dotyku warstwie okrywowej) oraz cechy charakteru i przyjazne usposobienie stanowiły podwaliny do rozpoczęcia wykorzystywania ich w celach terapeutycznych. Są one doskonałą alternatywą dla osób uczulonych na sierść innych zwierząt (wełna alpak jest hipoalergiczna) lub osób z kynofobią i lękami dotyczącymi innych zwierząt wykorzystywanych w terapii. Kolejną zaletą jest fakt, iż alpaki bez problemu można transportować, a zajęcia z ich udziałem przeprowadzać w pomieszczeniach (szkołach, przedszkolach, świetlicach, a nawet w szpitalach po uzyskaniu odpowiedniej zgody).Alpakoterapia ma pozytywne oddziaływanie na sferę emocjonalną człowieka, pomaga przełamywać bariery przed kontaktem ze zwierzęciem (co przekłada się na kontakty z innymi ludźmi), kształtuje pozytywne emocje i przyczynia się do rozwoju empatii, powoduje wzrost samooceny i poczucia sprawstwa. Dzięki nawiązaniu kontaktu ze zwierzęciem oraz jego pogłębianiu uczestnicy czują się pewniej także we własnym środowisku i łatwiej nawiązują kontakty społeczne.Moje alpaki, tj. Versace i Companiero, pochodzą z hodowli, w której zostały wyselekcjonowane jako osobniki wykazujące szczególne predyspozycje do pracy w terapii. Następnie zostały poddane działaniom mającym na celu ich socjalizację. Proces ten jest nadal kontynuowany- na co dzień sporo razem trenujemy.

Anna Czarnecka
nauczyciel

Sylwia Świętek
nauczyciel

Monika Kubiak
oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny

Dagmara Kulasik
katechetka

Anita Kirkiewicz
nauczyciel

Wojciech Hetman
rehabilitant

Elżbieta Kubiak
pomoc nauczyciela

Mirosława Klupsz
woźna oddziałowa

Joanna Ratajczak
pomoc nauczyciela